Slipknot – nowy album już dostępny!

Slipknot – nowy album już dostępny!

Slipknot – nowy album już dostępny!

Po pięciu latach przerwy światło dzienne ujrzało dziś nowe wydawnictwo Slipknot, które w dniu premiery dotarło na pierwsze miejsce najchętniej kupowanych albumów w serwisie iTunes w Polsce.

Najnowszy krążekto jedna z najmocniejszych pozycji w dyskografii zespołu – zauważa dziennikarz Consequence of Sound. Z kolei w “The Independent” można przeczytać, że “We Are Not Your Kind” to równie ambitne dzieło, co innowatorska “Iowa”, a pod względem dynamiki nawet lepsze. 
Pochwał nie szczędzi też NME: “szósta płyta Slipknot jest po prostu zadziwiająca” – pisze krytyk.

“We Are Not Your Kind” promowały klipy wyreżyserowane przez członka zespołu M. Shawn Crahan: “Birth Of The Cruel”, “SolwayFirth” oraz główny singiel “Unsainted”. Każdy z teledysków stał się hitem na YouTube (wśród wszystkich wideo, nie tylko muzycznych), a “Unsainted” w ciągu 24 godzin od premiery znalazł się na 1. miejscu najchętniej wyświetlanych klipów na świecie.

“Unsainted”, razem z singlem “All Out Life” z 2018 roku, zostało zaprezentowane w popularnym telewizyjnym programie “Jimmy Kimmel Live!”. Z kolei nakręcony przezCrahana “SolwayFirth” promuje serial “TheBoys” i zawiera fragmenty z nowego cyklu Amazona oraz koncertowe ujęcia Slipknota zarejestrowane podczas europejskich festiwali.

Materiał na “We Are Not Your Kind” wyprodukowali muzycy kapeli oraz Greg Fidelman. “Jeden z 36 albumów, na które czekaliśmy w 2019 roku” – jak to ujął magazyn “Vulture” – jest następcą znakomitego krążka “.5: The Gray Chapter” (2014), który dotarł do 5. miejsca list sprzedaży w 19 krajach w różnych zakątkach świata – USA (1. miejsce), Japonia (1.), Australia (1.), Rosja (1.), Wielka Brytania (2.), Niemcy (2.)

Slipknot rozpoczął w lipcu Knotfest Roadshow – trasę po Ameryce Północnej w towarzystwie zespołów Volbeat, Gojira i polskiego Behemoth.

Jesienią ubiegłego roku Slipknot zaskoczył fanów singlem “All Out Life”, który spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem. Do nagrania powstało niesamowite wideo, które – już tradycyjnie – nakręcił Crahan. Teledysk zgromadził 43 miliony odsłon na oficjalnym kanale YouTube kapeli.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiązane Posty

Wprowadź szukane słowo